۱۳۹۰ خرداد ۲۳, دوشنبه

ماهیتابه جهانی

یهو میرم سر اصل مطلب:

الآن حدود دو سالی میشه که من این ماهیتابه رو دارمش (حدود یکسال هم هست که کانتر روش نصب کردم تا ببینم که توش چه خبره) و با توجه به اینکه مبادله لینک وبلاگی زیادی با کسی ندارم، و اکثرا خواننده هام و البته نه همشون از لینک پست شده توی فیسبوک میان به ماهیتابه سر میزنن، تعداد طرفدارای ماهیتابه کم هم نیست!‌ موضوعی که هست اینه که دقیقا توی شرایطی که بنا به یه سری دلایل تصمیم گرفته بودم که برای همیشه ماهیتابه رو بذارم توی کابینت و باهاش خداحافظی کنم، یه اتفاقی افتاد که باعث شد نه تنها از تصمیمم منصرف بشم، بلکه سعی کنم که بیشتر بهش بپردازم.

و حالا اون اتفاق چیه؟ از طرف مجله رادیویی همراه (رادیو 4EB کویینزلند)، دعوت شدم تا برم اونجا و در قسمت معرفی وبلاگ برنامه، در مورد ماهیتابه صحبت کنم، هنوز جزییاتش معلوم نیست، ولی خیلی هیجان زده ام!

همین ...

جزییات این داستان رو متعاقبا اعلام خواهم کرد! :)
.
.
شب  خوش

۵ نظر:

  1. من همه مطالب ماهیتابه رو خوندم تابحال. بنظرم خیلی خوب مینویسی. امیدوارم موفق باشی
    از طرف قابلمه

    پاسخحذف
  2. من یکی از طرفداران پر و پا قرص بلاگ هستم خیلی قلمتون (کیبردتون) خوبه! امیدوارم یک روز بتونم شمار و ببینم. قربانت کفگیر

    پاسخحذف
  3. خيلي كارتون خوبه. فكر ماركتون تفال باشه اونم اصل فرانسه.

    پاسخحذف
  4. ashpaz jan binaziri :) :D
    az taraf e yek kerme khaki :P

    پاسخحذف
  5. داری معروف میشی ؟
    یه انتن ماهواره هم داخل ماهیتابه نصب کن

    پاسخحذف