۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

د.و.س.ت.ا.ن


یکی از مشخصات غربت اینه که آدم به شدت وقت زیاد میاره. چون اونقدر که با کسی مراوده نداری و اون اوایل کارت میشه : کار اصلیت (تحصیل، کار یا ...) و فیلم یا سریال دیدن. من هم چون میدونستم که این اتفاق برام میفته، هیچ کدوم از سریالهایی رو که همه دیدن رو نگاه نکردم تا وقتی که اومدم اینجا ببینمشون. اوایل که بیشتر فیلم میدیدیم، ولی الآن چند وقتیه که فرندز رو شروع کردیم. احتیاجی نیست که راجع بهشون بخوام حرف بزنم که چی هست و چقدر شاهکاره و اینا، دوست دارم نظر و احساسمو راجع به شخصیت هاش بنویسم.

مونیکا: میتونم بگم بعضی از خصوصیات یه شهریوری رو داره، خیلی تند انتقاد میکنه و یه چهارچوب خاصی در مورد زندگیش داره که اگه تکون بخوره، بهم میریزه. خیلی مهربونه، عاشق کارشه، همش دوست داره همه رو دور خودش جمع کنه. اصلا دوست نداره که تنها باشه، چه دور و برش، چه از لحاظ عاطفی. زود خر میشه. جیغ جیغوئه. بعضی وقتها هم میره تو مخ و حسوده.

فیبی: به نظرم سخت ترین کاراکتر رو داره ارائه میده چون خیلی غیر متعارفه. عجیب غریبه. خیلی آسون بگیره. کاملا در لحظه زندگی میکنه. بی تعارف و رک حرفشو میزنه. کارا و خاطرات عجیب غریب زیاد براش پیش میاد. به نوعی یه دنده است و دوست نداره که چیزایه عجیبی که باور داره رو تو ذهنش عوض کنه.

ریچل: یه بچه پولدار لوس و آبغوره گیر. خوشگله و میدونه که خوشگله. عاشق قر و فر مد و اینجور چیزا. خیلی زندگی رو جدی نمیگیره. کلا دوست داره که عشق و حال کنه. تکلیفش تو بعضی از چیزا مثلا با راس معلوم نیست. کلا با نمکه و دوست داشتنیه و بعضی وقتها هم خنگه.

جویی: یه کسی که عاشق هنرپیشگیه. حاضره براش هر کاری بکنه. دختر باز و زن باره است. فوق العاده با مرامه و همیشه اولین کسیه که تو کمک کردن پیش قدم میشه، یا شروع میکنه به دلداری دادن و حتی رازداری. شکم پرست. خنگ و دوست داشتنی، تقریبا بی سواد و با مزه.

چندلر: محبوب ترین شخصیت منه. عاشقشم. بدون اعتماد بنفسه. شوخ و مسخره. زندگی خوبی نداشته ولی الآن زندگیش خوبه. دهن لق. خیلی راحت ممکنه که پاش بلرزه. از تعهد فراری ولی از اون طرف هم دوست نداره که تنها باشه.

راس: یه آدمی که یه سری چیزای کوچیک براش فوق العاده مهمه. نکته سنجه و گاهی زیادی از حد نکته ها رو می سنجه. هر از گاهی در مورد مسائلی که برای خودش جالبه حرف میزنه که حوصله همه رو سر میبره. شکست های بدی تو زندگیش خورده و نمیخواد که دوباره شکست بخوره و در کل میشه گفت یه جورایی باهاش همزاد پنداری میکنم :)

واقعا میتونم بگم یکی از بهترین شخصیت پردازی ها رو برای این سریال انجام دادن. هنوز تا آخرش ندیدم ولی فکر کنم تا چند روز دیگه تموم میشه و واقعا اعتیاد آوره. چهارمین سریال موفق دنیا بوده و اگه از اول ندیدینش، حتما پیشنهاد میکنم که شروع کنین. به راحتی میتونم بگم که جزئی از خانواده هم دیگه میشین.

شب خوش

۱ نظر:

  1. الان آخر های prison break هستم... حتماٌ از این ÷یشنهاد برای سریال بعدی که ببینم استفاده می کنم.
    یکی از کارهای لذت بخش برای من اینجا دیدن فیلم های مورد علاقه و سریال هاست و وقتی اینطوری همه اش را با هم میبینی کیفش بیشتره.
    ممنون

    پاسخحذف