۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

سر و ته


در زندگی بعدی، دوست دارم که بر عکس زندگی کنم. دلم میخواهد از یک پیرمرد مردنی شروع کنم که راهش را تازه تمام کرده است. بعد سر از خانه سالمندان در بیاورم و روز به روز بهتر و بهتر شوم. از آنجا به بیرون پرتاب شوم، سالم و سرحال، حقوق بازنشستگی ام را بگیرم و روزی که به سر کار میروم، یک مهمانی برایم بر پا کرده اند و بهم ساعت طلای یادبود میدهند.
بعد از آن است که چهل سال کار خواهم کرد تا اینکه به قدر کفایت جوان شوم تا بیکار شوم. مهمانی میروم، الکل میخورم و تا میتوانم سکس خواهم داشت تا اینکه به دبیرستان میروم. بعد از آن وارد دبستان میشوم و بچه میشوم و بازی میکنم و بدون هیچ مسئولیتی از زندگیم لذت میبرم. بعد از آن است که به مدت نه ماه در لوکس ترین و مجهز ترین جکوزی دنیا غوطه ور میشوم که هم سرویس خوبی دارد هم غذای کافی و با کیفیت. نکته جالب این است که روز به روز این اتاقم برایم بزرگ و بزرگ تر میشود تا اینکه ... در یک ارضای جنسی تمام میشوم.
 .
.
نوشته: وودی آلن
ترجمه: سروش مبین
.
توضیح عکس: عکس از فیلم هر انچه که در مورد سکس میخواهی بدنی و همیشه میترسیدی که بپرسی اپیزود چه اتفاقی در هنگام ارضا رخ میدهد برداشته شده که وودی الن خودش نقش یک اسپرم ترسو را بازی میکند.
برای دیدن این اپیزود به لینک زیر مراجعه کنید:
.
.
شب خوش

۱ نظر:

  1. pesar inam ye eshterake dige woody allen baz ham ke hasti, ta hala koja boodi dada?
    everything you always wanted to know about sex but you were afraid to ask yeki az 10ta favouritame, kheili khoob bood tarjomat , mamnoon

    پاسخحذف